Keresés ebben a blogban

2014. március 30., vasárnap

Horgolt öv

Már évek óta saját készítésű övet hordok, a farmer nadrágomhoz. Mindennapos használattól, már kirojtosodott! Így készítettem egy újat. A műanyag függönykarikákat bevontam rövid pálcákkal, úgy hogy először csak a feléig csináltam meg, majd folytattam a következő karikát amit szintén csak félig vontam be....és így tovább, majd amikor megfelelő hosszúsághoz értem, megfordultam és a szembe levő oldalakat is megcsináltam. Majd ugyanezzel a színnel még egy rövid pálca sort készítettem. Színt váltottam, majd a rövid pálcákkal körbe haladva amikor a két karika közé értem leöltöttem két sorral lejjebb! Így alakult ki a világos vonal a két karika között! Majd egy újabb rövid pálca sor jött, és az utolsó sorban 6 erpl, rpl váltakozott három szemenként.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése