Keresés ebben a blogban

2014. május 21., szerda

Esküvői készülődés....... kezdete..... folytatása....

Miközben a lányom napernyőjét pihenni elraktam félre, esedékessé vált egy másik esküvő is ahol Mi mint vendégek leszünk hivatalosak. De a kismenyasszony meglátta, hogy én milyen csodát készítettem a lányomnak, megkért rá hogy készítsek neki is. Ujra az internetet kezdtem bújni, minták, fotók után, hogy azért miért is ne! Hát had válasszon magának Ő. ( ha már a lányom nem választhatott :) ). És ahogy kutattam keresgéltem, majd le estem a székről amikor rá találtam a lányom ernyőjére, kicsit másképp befejezve! Óóóóó és ez így még sokkal szebb! Jaj!
No vettem egy nagy levegőt, és lefejtettem..... No ne ijedjetek meg nem az egészet, csak addig amíg a minta igényli! Éééés ha már lebontottam akkor Ő is kap egy vadi új esernyő vázat!
Forrás: http://www.liveinternet.ru/users/sandra127/post174552257/

Na ha az ujjal elkészítem, hozom fotóját ennek is!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése