Keresés ebben a blogban

2014. június 15., vasárnap

Borisz

Az első együtt töltött hétvége igen mozgalmasra sikerült. Sajnos még nem szobatiszta, így java részt azzal foglalkoztunk, hogy próbáltuk a törpét a kutyapelusra terelni. Kisebb-nagyobb sikerekkel. Az első éjszakán nem túl sokat aludtam, mert Borisz folyton engem keresett! És ennek a legfőbb oka az volt, hogy lementem lépcsőházat takarítani, és Ő egyedül maradt a lakásban. Kicsit hallottam sírni, de aztán csendben várakozott!
Viszont mikor megérkeztem attól a pillanattól kezdve nem tévesztett szem elől!

Ezért történt az is, hogy fenn aludt az ágyon,
és mivel én kimentem a mosdóba gyorsan utánam szaladt/ugrott/esett..... ! Volt ám sírás rívás!
De nagy baj nem történt.










Aztán meglátogattuk Magdit is! Egész jól bírja az autókázást, így vihetjük majd sokfelé nyugodtan......!
Anyuéknál is voltunk, találkozott Bencével, aki kis fenntartással ugyan, de simogatta... :) Aranyos volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése