Keresés ebben a blogban

2015. december 31., csütörtök

Óriás takaró

Szerelmes lettem...szerelmes egy takaróba...szerelmes egy kb: 60 ezer forintos takaróba...ami ráadásul nincs is készen, hanem nekem kelle elkészítenem...ja! és a pláne...itthon ilyen fonalat nem tudsz venni....csak angliában....és megrendelheted....persze ingyenesen ki is szállítják....Éééés mi volt erre a válasz..." ugye nem gondolod Mama...így sem látlak, nem beszélgetsz velem soha...nem gondolod tán, hogy ennyi fonalat behozol a házba....szerelmes lettem...és most meg sértődött! Mert mertem gondolni....jááááj de szerelmes vagyoooook!

minta itt található

Magyarországon nem találtam ilyen fonalat, igaz csak a web áruházakat szemléltem meg, de miután rájöttem, hogy hiába, elkezdtem keresni egy hasonló összetételűt, amit még esetleg meg is tudok fizetni. Lánykám segített a színek meghatározásában, és a hasonló árnyalatok megkeresésében. Egész jól sikerült is, de még mindig 13 000 ,- ft-nál tartottunk.

Aztán még mélyebbre keresgéltem a hálón, és egyre több már kész ágytakarókat találtam, amikor egyszer csak elém toppant egy három színből álló....az a szív dobbanás, az az öröm, hogy nem kell mégse olyan sok pénzt ki adni, hiszen van itthon, pont egyforma tipusú fonal, ami még színben is összhangban van....
mindent félre dobva, hozzáfogtam...és íme...


  
jövök még képekkel.
már kockásodik..........
már itt laptop széles..


    
smile hangulatjel

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése